مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-26سياسي

جایگاه تبیینی هیئت نباید نادیده گرفته شود


مسئول مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی گفت: وظیفه ما در هیئات بکارگیری تمام ظرفیت ها برای تبیین شرایط برای مردم بنا به شرایط خودشان است و نباید جایگاه تبیینی هیئت را نادیده گرفت.

- حجت الاسلام سیف الله صرامی شب گذشته در سلسله نشست فعالان فرهنگی استان قزوین که در شبستان امیرالمومنین (ع) برگزار شد اظهار کرد: مسئله ای که امروز دغدغه نیروهای انقلابی است در زمان حضرت علی (ع) نیز مطرح بوده است و افراد ولایی با گروه های متفاوتی مواجه بودند.

مسئول مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی اذعان کرد: گروه اول کسانی که نمک می خوردند و نمکدان می شکستند و گروه دوم نیز خشک مقدس ها و مذهبی نماهایی هستند که دریچه ذهن خود را رو به واقعیت ها بسته اند که با این افراد باید با قرآن صحبت کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه برای ترویج سنت اهل بیت در ابتدا باید آنها را بشناسیم ابراز کرد: کلام امیرالمومنین از گذشته تاکنون همچنان در جهان زنده است و اگر بنا باشد یک جای جهان دغدغه حکومت امام را داشته باشد و به دنبال ظهور باشند و از جان بگذرند همین مرز و خاک است.

وی با اشاره به اینکه امام زمان (ع) ولی حکومت است و تعیین و تکلیف می کند گفت: ولی فقیه جانشین امام زمان (ع) است چرا که خود امام در نهج البلاغه بیان می کند که بجا ترین فرد را برای ادامه دادن امر ما کسی است که امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه تبیینی هیئت نباید نادیده گرفته شود

جایگاه تبیینی هیئت نباید نادیده گرفته شود