مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:102021-05-26اقتصادي

نیاز اعتباری 2000میلیاردی برای تکمیل پروژه پساب سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از نیاز اعتباری 2000میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه پساب سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از نیاز اعتباری 2000میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه پساب سمنان خبر داد.

علیرضا شریفی زاده 5 خردادماه از بی برنامگی به عنوان عامل هدر رفت منابع مالی و انسانی در تکمیل طرح های اقتصادی و عمرانی نام برد و اظهار کرد:اجرای طرح پساب سمنان باید براساس زمان بندی در گام اجرایی قرار گیرد و است.

وی بر لزوم شتاب دهی به فرآیند ساخت این پروژه تاکید و خاطرنشان کرد: 78 کیلومتر و 37 هزار انشعاب پساب با سرمایه گذاری شهرداری سمنان در مدت سه سال تکمیل شود و روند اجرای این طرح شتاب گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به عدم اجرایی شدن این طرح از سوی سرمایه گذار خارجی و سپردن طرح به سرمایه گذاری دیگر خاطرنشان کرد: اگر سرمایه گذار هندی به تعهدات خود عمل می کرد این طرح با حداقل هزینه به بهره برداری می رسید اما اکنون برای اجرای این طرح دست کم 2 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به معضل من آبی در استان تصریح کرد: کم آبی یکی از چالش های اساسی در استان سمنان است که با اصلاح و استفاده بهینه از منابع برای اجرای طرح های توسعه ای و اقتصادی باید اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز اعتباری 2000میلیاردی برای تکمیل پروژه پساب سمنان

نیاز اعتباری 2000میلیاردی برای تکمیل پروژه پساب سمنان