مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-26اقتصادي

«نتفلیکس» چگونه نگاه مردم جهان را تغییر می دهد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پائولو سیجیسموندی؛ استاد بالینی ارتباطات در دانشکده ارتباطات و خبرنگاری دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در مطلبی که درباره نتفلیکس نوشته آورده است سرمایه گذاری بزرگ نتفلیکس روی محتوای خارجی و مخاطب بین المللی می تواند .

- حالا جهان محلی سازی حاوی یک غافلگیری هست؛ نتفلیکس قصد دارد محتوای محلی سازی شده خود را در سطح جهانی فراتر از بازار های محلی توزیع کند.

برد جهانی نتفلیکس کلیشه های قدیمی را از بین نمی برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پائولو سیجیسموندی؛ استاد بالینی ارتباطات در دانشکده ارتباطات و خبرنگاری دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در مطلبی که درباره نتفلیکس نوشته آورده است سرمایه گذاری بزرگ نتفلیکس روی محتوای خارجی و مخاطب بین المللی می تواند چشم انداز رسانه ای جهان را متحول سازد و نگاه مردم به جهان را تغییر بدهد به یاد دارم که در دوران کودکی در ایتالیا، مجموعه تلویزیونی آمریکایی روزگار خوش را تماشا می کردم که ماجراجویی های فانز و ریچی کانینگهام و دیگر نوجوانان محله شان را در آمریکای دهه 1950 به تصویر می کشید.

این مجموعه بهمراه دیگر سرگرمی های آمریکایی که به وفور در دهه 1970 و 1980 در ایتالیا یافت می شدند، سال ها پیش از آن که روی خاک آمریکا قدم بگذارم، تصور من از این کشور را شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نتفلیکس» چگونه نگاه مردم جهان را تغییر می دهد؟

«نتفلیکس» چگونه نگاه مردم جهان را تغییر می دهد؟