مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-26ورزشي

نازنین ملایی: حضور در المپیک حقم بود، نه لطف بهمن نصیری


اگر ورزشکاری بداند حضور در المپیک حقش است، آیا از این حق خود می گذرد؟ دلایلی که نصیری اعلام کرده کاملا نظرات شخصی خودش بوده است.

من همه جا و حتی به خود نصیری هم اعلام کرده بودم که هیچ تفاوتی بین ما وجود ندارد - نازنین ملایی در خصوص کنارکشیدن بهمن نصیری به نفع او و قطعی شدن حضورش در المپیک توکیو واکنش تندی نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، ملایی گفت: قرار بود جلسه کمیته فنی برای انتخاب قایقران المپیکی در ماده رویینگ روز یک شنبه در فدراسیون قایقرانی برگزار شود، اما در نهایت این خبر در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک از سوی رییس فدراسیون اعلام شد.

من هم از این موضوع اطلاعی نداشتم و از شنیدن خبر انصراف نصیری شوکه شدم.

بانوی قایقران ایران در واکنش به اظهارات اخیر نصیری و اینکه وی اعلام کرده با اینکه حضور در المپیک حقش بوده، اما انصراف داده است، خاطرنشان کرد: اصلا نمی خواهم وارد مسائل حاشیه ای شوم، اما همه اذعان دارند که هیچ ورزشکاری دوست ندارد حضور در المپیک را از دست دهد و اگر ورزشکاری بداند حضور در المپیک حقش است، آیا از این حق خود می گذرد؟ دلایلی که نصیری اعلام کرده کاملا نظرات شخصی خودش بوده است.

من همه جا و حتی به خود نصیری هم اعلام کرده بودم که هیچ تفاوتی بین ما وجود ندارد چرا که هر دوی ما در رقابت های انتخابی به مدال نقره ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نازنین ملایی: حضور در المپیک حقم بود، نه لطف بهمن نصیری

نازنین ملایی: حضور در المپیک حقم بود، نه لطف بهمن نصیری