مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:452021-05-26بين الملل

پیروزی مقاومت در فلسطین آغاز نابودی زودرس رژیم صهیونیستی است


پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی آغازی بر نابودی زودرس رژیم اشغالگر قدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال مانع زدایی ها نامگذاری شده است و وزارت دفاع و سازمان های تابعه آن در این راستا اقدامات مناسبی انجام داده اند.

وی تولید نان صنعتی را یک اقدام مهم در جهت تحقق شعار سال دانست و افزود: این کارخانه بعد از چندین سال با برطرف شدن موانع پیش روی آن به چرخه تولید وارد شده و امروز افتتاح شد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع تولید را یکی از ارکان اصلی اقتصاد دانست و گفت: زمانی می توانیم در اقتصاد جهانی عرض اندام کنیم که در حوزه تولید به پیشرفت های بسیار خوبی برسیم و حرفی برای گفتن در عرصه جهانی داشته باشیم.

امیر شعبانیان در پایان افزایش تولید و همدلی با جامعه هدف را یکی از اقدامات وزارت دفاع در حوزه ارائه خدمات به جامعه هدف خود دانست.

سردار حشمتی نیز در این مراسم گفت: سازمان اتکا طی چند ماه گذشته متناسب با تدابیر امیر وزیر محترم دفاع اقدامات گستره ای در دستور کار خود قرار داده و یک ریل گذاری مناسبی را صورت داده است و توانسته با همکاری کارکنان سازمان و وزارت دفاع این حرکت را ادامه دهد.

وی افزود: قبل از انقلاب تنها یک کارخانه نان ماشینی داشتیم اما امروز سازمان اتکا بنابر نیازی که در جامعه احساس کرد وارد این عرصه شده و توانسته است با استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مقاومت در فلسطین آغاز نابودی زودرس رژیم صهیونیستی است

پیروزی مقاومت در فلسطین آغاز نابودی زودرس رژیم صهیونیستی است