مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-26سياسي

نحوه رسیدگی به طرح ها و لوایح در مجلس دستخوش تغییرات شد


سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز کمسیون کلیات سه طرح در مورد نحوه رسیدگی به طرح ها و لوایح در کمیسیون آیین نامه تصویب شد که در یک مورد آن در ارتباط با طرح های دو فوریتی نمایندگان تا یک ساعت قبل از بررسی طرح در صحن مجلس می توانند .

- سمیه محمودی نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز سه طرح که توسط جعفر قادری نماینده مردم شیراز ارائه شده بود در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات این طرح ها به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: در یک مورد پیشنهاد شده بود که در زمان بررسی کلیات طرح ها و لوایح در صحن مجلس به جای اینکه سه نفر موافق و سه نفر مخالف صحبت کنند تعداد موافقان و مخالفان هر کدام به دو نفر کاهش یابد و ابتدا سخنگوی کمیسیون از طرح یا لایحه دفاع کرده و در پایان صحبت ها موافقان و مخالفان نیز مجدد سخنگو 5 دقیقه برای رفع ابهامات و ایرادات صحبت کند.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در این طرح به این مسائل اشاره شد که در مواردی که طرح ها و لوایح در رابطه با موضوع خاصی باشد به تشخیص هیأت رییسه در زمان بررسی کلیات سه نفر موافق و سه نفر مخالف صحبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه رسیدگی به طرح ها و لوایح در مجلس دستخوش تغییرات شد

نحوه رسیدگی به طرح ها و لوایح در مجلس دستخوش تغییرات شد