مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:002021-05-26اجتماعي

«شیرین ‎سو» پربارش ترین شهر در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: روز گذشته بیشترین میزان بارش با 6 میلی متر در شیرین سو به ثبت رسیده است.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: روز گذشته بیشترین میزان بارش با 6 میلی متر در شیرین سو به ثبت رسیده است.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته -سه شنبه 4 خردادماه- بارش هایی به صورت رگبار موقتی همراه با رعد و برق و وزش باد در استان رخ داد که بیشترین میزان بارش با 6 میلی متر در شهر شیرین سو و در شهر همدان با 2 میلی متر به ثبت رسیده است.

وی در رابطه با وزش باد مطرح کرد: روز گذشته وزش باد در استان از 70 تا 80 کیلومتر و بیشترین سرعت وزش باد با 83 کیلومتر بر ساعت در شهر همدان بوده است و در ساعات بعدازظهر امروز هم وزش باد لحظه ای از 60 تا 70 کیلومتر بر ساعت را در مناطق شمالی استان داریم.

زاهدی با بیان اینکه برای امروز انتظار افزایش ابرناکی در آسمان استان را داریم، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته بارش خوبی در استان پیش بینی نمی کنیم و ممکن است بارش هایی به صورت پراکنده داشته باشیم و از فردا آسمان استان صاف خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه کیفیت هوای استان رو به بهبود است و انتظار وجود آلاینده ها در هوا را نداریم، یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوا در همدان از 7 تا 24 درجه سلسیوس در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شیرین ‎سو» پربارش ترین شهر در همدان

«شیرین ‎سو» پربارش ترین شهر در همدان