مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-26اجتماعي

مقیاس عملکرد مجموعه رازی شهرری فراتر از منطقه خواهد بود


باتوجه به ظرفیت های مجموعه تاریخی و گردشگری رازی، مقیاس عملکرد آن فراتر از منطقه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در آیین افتتاح مجموعه تاریخی و گردشگری رازی شهرری اظهار کرد: در امتداد محور فرهنگی تاریخی ری که یکی از محور اصلی طرح جامع تهران محسوب می شود این پروژه را در کنار برج طغرل و آرامستان تاریخی ابن بابویه افتتاح می کنیم.

 وی گفت: مقیاس عملکرد این مجموعه با آنکه در شهرری هست امیدوارم طبق مقیاس شهر تهران باشد زیرا تاثیر این طرح در جنوب شرق تهران و شهر تهران خواهد بود و با دسترسی هایی که در نزدیکش دارد این امکان فراهم است.

شهردار تهران با اشاره به احداث خط مترو در شهرری اضافه کرد: زیرساخت های دیگری مانند حمل و نقل ریلی در کنار این مجموعه به وجود آمده که این فضا را فراهم می کند.

حناچی بیان کرد: این طرح به مردم تهران و مخصوصا شهروندان منطقه 20  تقدیم می شود و مرکزی خواهد شد برای اینکه به ری بپردازیم و با افتتاح این طرح شمعی روشن خواهد شد که ارزش های ری به دنیا هم معرفی شود.

وی تصریح کرد: پیش بینی هایی که برای این مجموعه شده به جهت ری شناسی، کتابخانه و فضاهای فرهنگی مطمئنا مقیاس عملکردش چیزی فراتر از منطقه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقیاس عملکرد مجموعه رازی شهرری فراتر از منطقه خواهد بود

مقیاس عملکرد مجموعه رازی شهرری فراتر از منطقه خواهد بود