مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-26سياسي

آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و رونمایی از سه اثر فرهنگی دفاع مقدس


فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادی خرمشهر قهرمان در سال 1361 ذوب آهن اصفهان را بر آن داشت که همزمان با این روز بزرگ آیین گرامیداشت با شکوهی را برگزار کند.

- به نقل از ذوب آهن اصفهان، فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادی خرمشهر قهرمان در سال 1361 ذوب آهن اصفهان را بر آن داشت که همزمان با این روز بزرگ آیین گرامیداشت با شکوهی را با حضور جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، فرماندهان و مقامات نظامی و اداری استان و شهرستان و جمعی از مدیران، همکاران و بسیجیان برگزار کند.

در این مراسم باشکوه که در روز دوشنبه سوم خرداد ماه جاری با گلباران و ادای احترام به شهدای گمنام شرکت توسط حاضران و میهمانان آغاز شد ضمن یادآوری حماسه بزرگ آزادی خرمشهر در عملیات الی بیت المقدس در سال 1361 از حماسه آفرینان این عملیات تجلیل بعمل آمد.

تولید ریل ملی ابتکار و فتح بابی در عرصه اقتصاد و صنعت کشور است در این آیین، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در سخنانی به اهمیت عملیات آزاد سازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس پرداخت و این فتح بزرگ را ناشی از همت و حضور همه جانبه مردم در دفاع مقدس و الطاف الهی دانست.

وی شهدا را الگوهای واقعی مردم، خانواده ها و نسل جوان معرفی کرد و با اشاره به نقش ذوب آهن اصفهان در دفاع مقدس و تجلیل از 287 شهید این مجتمع بزرگ صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و رونمایی از سه اثر فرهنگی دفاع مقدس

آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و رونمایی از سه اثر فرهنگی دفاع مقدس