مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-26اقتصادي

پیگیری های هلال احمر برای واردات واکسن کرونا


سخنگوی جمعیت هلال احمر از پیگیری شبانه روزی هلال احمر با استفاده از دیپلماسی بشردوستانه برای واردات واکسن کرونا به کشور خبر داد و گفت: امیدواریم به زودی خبرهای خوبی در حوزه واردات واکسن کووید 19 با کمک شرکای بین المللی خود برای مردم شریف ایران داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدحسن قوسیان مقدم روز چهارشنبه با اعلام این مطلب افزود: برخی کشورهای دوست و هم پیمان این جمعیت بر اساس اصول بنیادین نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، برای تامین و واردات واکسن کرونا به کشور قول همکاری داده اند.

بنابراین به زودی و در آینده ای نزدیک مقادیر قابل توجهی واکسن کرونا با همکاری وزارت بهداشت، بانک مرکزی، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت امورخارجه و سایر دستگاه ها توسط هلال احمر و برای گروه های هدف دریافت و وارد کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر دغدغه جمعیت هلال احمر این است که بتواند با تعامل و همکاری شرکای بین المللی خود واکسن بیشتری را برای کنترل و کاهش ابتلا به بیماری کرونا وارد کشور کند، ادامه داد: این روزها تهیه و خرید واکسن کرونا در دنیا وضعیت خاصی دارد، اما جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضوی از فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر از همه راههای قابل اعتمادی که بتواند واکسن را تهیه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های هلال احمر برای واردات واکسن کرونا

پیگیری های هلال احمر برای واردات واکسن کرونا