مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-26ورزشي

آنچه در سفر یک روزه رییس فدراسیون والیبال کشور به بندرعباس گذشت


محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران جهت برگزاری مجمع هیات والیبال استان هرمزگان به بندرعباس سفر کرد.

- به بندرعباس سفر کرد.

در این مجمع انتخاباتی که ظهر روز گذشته ( سه شنبه 4خرداد ماه ) در سالن جلسات مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس و با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد، عبدالرئوف بستگانی با کسب اکثریت آرا، سکان هدایت این هیات را عهده دار شد.

  رییس فدراسیون والیبال در این مجمع ضمن گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: توفیقی نصیب بنده شده تا برای مجمع انتخابات رییس جدید هیئت والیبال استان هرمزگان در بندرعباس حضور داشته باشم تا این هیئت با انتخاب رییس هیئت جدید بتواند مثل همیشه برنامه ها و اهداف خود را  انجام دهد.

محمدرضا داورزنی بیان داشت: تغییر و تحولات همیشه سازنده بوده است و تحول برای پیشرفت لازم و ضروریست و امروز نیز با انتخاب رییس هیئت جدید شاهد یک کار تیمی قوی برای توسعه والیبال در استان هرمزگان هستیم.

رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: کار تیمی همیشه نیازمند تعامل و همکاری همه اعضا می باشد و هیئت ها نیز بازوان قوی برای پیشبرد اهداف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در سفر یک روزه رییس فدراسیون والیبال کشور به بندرعباس گذشت

آنچه در سفر یک روزه رییس فدراسیون والیبال کشور به بندرعباس گذشت