مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-26فرهنگي

برپایی جشنواره مطبوعات شمال/ رکود 60 درصد رسانه های مکتوب


رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور گفت: اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شمال کشور همزمان با روز خبرنگار در استان برگزار می شود.

- ، ساسان شیخی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی رسانه های استان مازندران با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کشور با اشاره به اینکه بیش از 500 نفر از خبرنگاران استان عضو خانه مطبوعات هستند، افزود: رسانه های استان مازندران پویا و فعال هستند.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین مسئولان و رسانه های استان وجود دارد، ادامه داد: در استان مازندران تشکل های رسانه های همکاری خوبی دارند.

وی با بیان اینکه پوستر اولین جشنواره منطقه ای شمال کشور رونمایی می شود، افزود: این جشنواره با همکاری دستگاه های مختلف از جمله بسیج رسانه و استانداری برگزار می شود.

شیخی همچنین برپایی دوره آموزش خبرنگاری را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: این طرح با همکاری سازمان مدیریت، خانه مطبوعات و دستگاه های مختلف برگزار می شود.

رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور از تأمین زمینی برای ساخت خانه مطبوعات در استان خبر داد و گفت: برای ساخت خانه مطبوعات، کد اعتباری درنظر گرفته شده است و عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.

وی برگزاری جشنواره خزر را از جمله برنامه های اجرا شده عنوان کرد و چاپ دیجیتال را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره مطبوعات شمال/ رکود 60 درصد رسانه های مکتوب

برپایی جشنواره مطبوعات شمال/ رکود 60 درصد رسانه های مکتوب