مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:402021-05-26فرهنگي

آغاز همکاری های رادیو نمایش و بخش فرهنگی سفارت ایران در سارایوو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، محسن سوهانی مدیرکل هنر های نمایشی رادیو و رادیو نمایش عنوان کرد: نام کشور بوسنی و هرزگوین برای مردم ایران نام خاطره انگیزی است، - فصل جدید همکاری های بین المللی رادیو نمایش و بخش فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با تولید و پخش نمایش رادیویی برای مجموعه فرهنگی تالار شهر سارایوو و موزه ویچنیتسا آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، محسن سوهانی مدیرکل هنر های نمایشی رادیو و رادیو نمایش عنوان کرد: نام کشور بوسنی و هرزگوین برای مردم ایران نام خاطره انگیزی است، چون این کشور از سال 1992 تا 1995 دچار جنگ خونین و فاجعه آمیزی شد که با قتل عام مسلمانان بوسنی، توسط چتنیک ها (صرب های افراطی) جنبه نسل کشی پیدا کرد.

وی ادامه داد: ایران جز اولین کشور هایی بود که استقلال بوسنی را به رسمیت شناخت و در آن زمان کمک های انسان دوستانه ی نیرو های داوطلب ایرانی به مردم بی پناه و مظلوم و ستمدیده مسلمان بوسنی، جلوه بسیار زیبایی از انسانیت ایرانی در تاریخ بشری را به یادگار گذاشت.

سوهانی تاکید کرد: به همین خاطر این نوع همکاری ها و تعاملات مشترک که از آن به عنوان دیپلماسی عمومی و رسانه ای تعبیر می شود زمینه ای است که رسانه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری های رادیو نمایش و بخش فرهنگی سفارت ایران در سارایوو

آغاز همکاری های رادیو نمایش و بخش فرهنگی سفارت ایران در سارایوو