مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:502021-05-26بين الملل

تحریم فیلم های صهیونیستی در جشنواره آفریقای جنوبی


جشنواره بین المللی فیلم دوربان، در اعتراض به تجاوزات اخیر به نوار غزه و ادامه نقض حقوق فلسطینیان، تصمیم به تحریم تولیدات سینمایی رژیم صهیونیستی گرفت.

- ، چهل و دومین جشنواره جشنواره بین المللی فیلم دوربان (DIFF) آفریقای جنوبی که از 22 ژوییه تا 1 آگوست برگزار شود، در اعتراض به تجاوزات اخیر به نوار غزه و ادامه نقض حقوق فلسطینیان، تصمیم به تحریم تولیدات سینمایی رژیم صهیونیستی گرفت.

این جشنواره از حضور یاکی آیالون کارگردان اسراییلی که با مستند Eretz Ir (پراکنده ها) قصد شرکت در این جشنواره را داشت، ممانعت کرد.

آیالون از طریق کمیته برگزاری یک ایمیل دریافت کرد مبنی بر این که این جشنواره، بر اساس عقیده ای که به عدالت اجتماعی و ارزش حقوق بشر و کرامت انسانی دارد، متعهد به تحریم اسراییل است.

  مستند پراکنده ها پیرامون سفر یک خانواده مهاجر یهودی از نیجریه به سرزمین های اشغالی است   کمیته برگزاری جشنواره بین المللی فیلم دوربان گفت: ما تا زمانی که حقوق فلسطینیان توسط دولت صهیونیست ها سرکوب شود، هیچ فیلم ساخته شده توسط کارگردانان اسراییلی در طول جشنواره بین المللی فیلم دوربان را نمایش نخواهیم داد و اضافه کرد که آنها قبلاً، در زمان حاکمیت رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی، زندگی مشابهی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم فیلم های صهیونیستی در جشنواره آفریقای جنوبی

تحریم فیلم های صهیونیستی در جشنواره آفریقای جنوبی