مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-26سياسي

نگاه به آینده، یک استراتژی مهم در حوزه علم و فناوری است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه جهان در حوزه علوم و فناوری به سرعت در حال تحول است، تاکید کرد: نگاه به آینده می تواند به عنوان یک استراتژی مهم در حوزه علم و فناوری باشد.

- وزیر علوم در اولین کنفرانس ملی انجمن پارک های فناوری و مراکز رشد: نگاه به آینده، یک استراتژی مهم در حوزه علم و فناوری است وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه جهان در حوزه علوم و فناوری به سرعت در حال تحول است، تاکید کرد: نگاه به آینده می تواند به عنوان یک استراتژی مهم در حوزه علم و فناوری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در اولین کنفرانس ملی انجمن پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران که صبح امروز به صورت مجازی و به میزبانی پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد، با بیان اینکه امروزه نگاه به زیست بوم نوآوری و فناوری در کشور جزو ضروریات مهم در این بازه زمانی است، اظهار کرد: هم اکنون ما در مرحله انتقال دستاوردهای پژوهشی و یافته های علمی به سمت حل مسائل و مشکلات جامعه هستیم و این موضوع از هر نوع و دسته، به لحاظ دسته بندی های علوم، بسیار مهم است.

وی افزود: در یک نگاه جامع این موضوع هم در شرایط فعلی که لازمه اش توجه به بخش های مختلف علم و فناوری های منشا گرفته از علوم مختلف است و هم توجه به آینده به معنای آینده نگری در حوزه علم و فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به آینده، یک استراتژی مهم در حوزه علم و فناوری است

نگاه به آینده، یک استراتژی مهم در حوزه علم و فناوری است