مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-26سياسي

استقبال گسترده مردم استان سمنان از پویش ایران مهربان


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از استقبال گرم مردم استان سمنان در پویش ایران مهربان (جذب حامی برای کودکان نیازمند) خبر داد و گفت: پویش سراسری «ایران مهربان»، - ایسنا/سمنان قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از استقبال گرم مردم استان سمنان در پویش ایران مهربان (جذب حامی برای کودکان نیازمند) خبر داد و گفت: پویش سراسری ایران مهربان ، باهدف بهبود وضعیت معیشتی چهار هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت و جذب حامی ادامه دارد.

محمد قوسی، قائم مقام کمیته امداد استان پویش ایران مهربان را در راستای بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین ارزیابی و اظهار کرد: رویکرد مهم این پویش جذب حامی و افزایش سرانه پرداختی کمک ها به ایتام و فرزندان محسنین است.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد از حمایت حامیان خود بهره مند می شود خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندی مددجویان و تأمین آتیه این عزیزان است.

قوسی با اشاره به اینکه طرح اکرام در سال های گذشته باهدف رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان یتیم توسط کمیته امداد آغاز شد، عنوان کرد: در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر، فرزندان دیگری هستند که پدران آن ها علی رغم میل باطنی به دلیل بیماری، کهولت سن، ازکارافتادگی و گس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده مردم استان سمنان از پویش ایران مهربان

استقبال گسترده مردم استان سمنان از پویش ایران مهربان