مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:152021-05-26سياسي

شفافیت زیرساخت فرآیند خدمات به مردم


نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس گفت: اکنون دغدغه اصلی مردم شفافیت شده است و این اصلی ترین زیرساخت فرآیند خدمات به مردم است.

- اظهار کرد: اگر ما به موضوع شفافیت توجه کنیم زیرساخت و بستر یک عملکرد ارزشمند و دور از فساد را فراهم می کنیم.

وی با بیان اینکه در بخش شورا دو نوع شفافیت داریم که باید به هر دو توجه شود، عنوان کرد: یکی از شفافیت ها قبل از انتخابات است که باید مشخص شود فرد با چه ایده، فکر، اندیشه، برنامه و اراده ای وارد عرصه شورا می شود، همچنین باید بدانیم شخص در جامعه چه جایگاهی داشته است.

به گفته وی باید برای مردم تعریف کنیم شفافیتی که خود شخص بیان کند مهم نیست، بلکه باید توجه شود قبل از شوراها عملکرد، گفتار و رفتار او به چه صورتی بوده است، چرا که در شوراها با منافع مردم و روح و روان آنها مواجه هستیم.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی شفافیت دیگر را بعد از انتخاب دانست و تصریح کرد: بعد از انتخابات که شخص وارد شورا شد، شفافیت باعث اعتماد مردم می شود و اگر وجود نداشته باشد، به اعتماد، روح و روان و آرامش مردم خدشه وارد می شود.

اسحاقی به مسئولان توصیه کرد: باید به مردم کامل گفته شود که این برنامه زمان بندی برای امور مختلف است و برای هر برنامه ای مانند توسعه شهر و روستا، خروج و ورود مالیات، عوارض و دیگر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت زیرساخت فرآیند خدمات به مردم

شفافیت زیرساخت فرآیند خدمات به مردم