مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-26سياسي

ارسال 73 مقاله به کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های علم و فناوری ایران


رییس هیات مدیره انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران گفت: تاکنون بیش از 300 نفر از مدیران و کارشناسان کشور در حوزه پارک های علم و فناوری در این کنفرانس ثبت نام کردند.

- ایسنا/مازندران رییس هیات مدیره انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران گفت: تاکنون بیش از 300 نفر از مدیران و کارشناسان کشور در حوزه پارک های علم و فناوری در این کنفرانس ثبت نام کردند.

علی معتمدزادگان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به عنوان نخستین کنفرانس ملی تخصصی در حوزه پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری و بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان پارک های علم و فناوری در 5 تا 6 خرداد ماه سال جاری به میزبانی پارک علم و فناوری مازندران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این رویداد به دلیل شیوع همه گیری کرونا، به صورت مجازی، در بستر اسکای روم امروز و فردا 5 و 6 خرداد ماه 1400 برگزار می شود.

رییس هیات مدیره انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران خاطرنشان کرد: این رویداد شامل برنامه های متفاوت و جذابی شامل خوشامدگویی ها، سخنرانان خارجی، مصاحبه های دو نفره(Dual Interviews) ، پنل ارائه مقاله، پنل گفت وگوی آزاد (Free Talk) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 73 مقاله به کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های علم و فناوری ایران

ارسال 73 مقاله به کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های علم و فناوری ایران