مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-26سياسي

«معشوره» همچنان در انتظار تخصیص آب/ شورای «دانا» خروجی نداشته است


استاندار لرستان با اشاره به پیگیری برای افزایش تخصیص آب سد «معشوره» گفت: شورای «دانا» تاکنون فعالیت و خروجی مورد انتظاری نداشته است.

- ، سید موسی خادمی امروز چهارشنبه در جلسه شورای دانا اظهار داشت: در سطح استان، شوراهای متعددی تحت عناوین مختلف وجود دارد و ضرورت وجود یک نهاد فرا دستی احساس می شد که بتواند امور مربوط به استان را به صورت غیر رسمی پیگیری و اعضا با هم افزایی و همگرایی مسائل مربوطه را بررسی و در مورد پروژه های استانی اتفاق نظر داشته باشند.

شورای دانا خروجی مورد انتظار را نداشته است وی عنوان کرد: در ابتدای مسئولیتم، طرحی ارائه شد که اعضای این نهاد فرا دستی متشکل از استاندار، دادگستری، نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه بود که روی این طرح مطالعه و نام آن شورای دانا انتخاب شد که مخفف دادگستری، استانداری، نمایندگان مجلس و امام جمعه بود که پس از ارجاع مورد قبول وزارت کشور قرار گرفت.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه چند جلسه استانی آن نیز برگزار و اهداف کلان مورد بررسی قرار گرفت، گفت: متأسفانه این طرح با کم لطفی گروه های سیاسی در استان مواجه و از آن به عنوان گروهی برای تعیین مدیران استانی و… نام برده شد و به این شکل سطح کار را پایین آورده و با فضاسازی، رغبت افراد برای حضور در جلسات استانی کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«معشوره» همچنان در انتظار تخصیص آب/ شورای «دانا» خروجی نداشته است

«معشوره» همچنان در انتظار تخصیص آب/ شورای «دانا» خروجی نداشته است