مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:302021-05-26ورزشي

تیم های نفتی خوزستان جان سخت هستند / عملکرد فولاد در لیگ مثل آسیا نیست


اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که انتظار می رفت فولاد باتوجه به بازی های خوبش در مرحله رفت آسیا در لیگ برتر نیز ما را خشنود و امیداور کند، - ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که انتظار می رفت فولاد باتوجه به بازی های خوبش در مرحله رفت آسیا در لیگ برتر نیز ما را خشنود و امیداور کند، گفت: متاسفانه این تیم در بازی های داخلی آن طور که باید و شاید کار نکرده و عملکردش مثل آسیا نبوده است.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا درباره عملکرد فولاد مقابل تراکتور، اظهارکرد: فولاد و تراکتور هر دو نماینده ایران در باشگاه های آسیا بودند، با این تفاوت که تراکتور به مرحله بعد صعود کرد و فولاد علی رغم نمایش خوب، موفق به صعود نشد.

اما دو تیم در بازگشت از آسیا چندان موفق نبوده اند.

تراکتور با دو تساوی و اتفاقات و حواشی بسیار تا جایی که مجبور شد فیروز کریمی را به عنوان مدیرفنی به کادرفنی اضافه کند و همچنین غیبت پنج شش بازیکن خود، به بازی با فولاد رسید.

فولاد هم که انتظار می رفت باتوجه به بازی های خوبش در مرحله رفت آسیا در لیگ برتر نیز ما را خشنود و امیداور کند، متاسفانه در بازی های داخلی آن طور که باید و شاید کار نکرده و عملکردش مثل آسیا نبود، به صورتی که تیم دسته یکی قشقایی را در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های نفتی خوزستان جان سخت هستند / عملکرد فولاد در لیگ مثل آسیا نیست

تیم های نفتی خوزستان جان سخت هستند / عملکرد فولاد در لیگ مثل آسیا نیست