مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-26سياسي

ضرورت تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: تهیه برش استانی از سند مهندسی فرهنگی، کار مهم، ضروری، نقشه راه و سنگ بنایی برای آینده می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت با اشاره به این که انتخابات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و به نوعی مظهر مقاومت و نماد جمهوریت و اسلامیت نظام است، خواستار افزایش تلاش ها در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو شد و افزود: حضور پر رنگ مردم در انتخابات 1400 نشان دهنده همراهی آن ها و اقتدار و تقویت نظام است.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: مورد توجه قرار دادن نقشه مهندسی فرهنگی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی و در ادامه تهیه برش استانی از این سند کار مهم، ضروری، نقشه راه و سنگ بنایی برای آینده می باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خواستار دقت و همت بیشتر مسئولان برای برگزاری منظم و پربار جلسات شورای فرهنگ عمومی استان در طول سال 1400 شد و بیان داشت: نیاز است تا میزان تاثیر گذاری محتوایی شورای فرهنگ عمومی در فعالیت های فرهنگی مشخص شود.

انتهای پیام/75005


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی

ضرورت تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی