مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-26بين الملل

اعمال فشار آمریکا به قاهره علیه حماس


پس از حملات راکتی گسترده گروه های مقاومت فلسطین به بخش های مختلفی از اراضی اشغالی و به وحشت افتادن ساکنان فلسطین اشغالی، دیپلمات های مصری از اعمال فشار آمریکا علیه قاهره برای تغییر سیاست در قبال حماس خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی از دیپلمات های مصر به روزنامه قطری صورت گرفته است.

این گزارش در حالی منتشر شده است، برخی منابع خبری، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به مصر سفر خواهد کرد.

اعمال فشار آمریکا علیه قاهره درست پس از پیروزی گروه های فلسطینی در جنگ دوازده روزه اخیر با تل آویو صورت گرفته است؛ جنگی که بلافاصله پس از اتمام آن، وزیر امور خارجه آمریکا به تل آویو سفر کرد.

درگیری گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب الاجل مقاومت به تل آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری که تا بامداد روز جمعه (31 اردیبهشت) در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن ها ناموفق عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال فشار آمریکا به قاهره علیه حماس

اعمال فشار آمریکا به قاهره علیه حماس