مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:502021-05-26اقتصادي

برق بازار کرمانشاه را ساعت 13 تا 15 قطع کنند


عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به مشکلات جدی که قطعی مکرر برق برای بازار کرمانشاه ایجاد کرده، گفت: درخواست داریم حداقل ساعت خاموشی بازار کرمانشاه ساعت 13 تا 15 باشد.

- ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به مشکلات جدی که قطعی مکرر برق برای بازار کرمانشاه ایجاد کرده، گفت: درخواست داریم حداقل ساعت خاموشی بازار کرمانشاه ساعت 13 تا 15 باشد.

حسین بیات در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طی روزهای اخیر قطعی مکرر و چند ساعته برق مشکلات جدی برای بازاریان کرمانشاه ایجاد کرده، اظهار کرد: یکی از مهمترین این مشکلات از دست رفتن مشتری و کاهش فروش واحدهای صنفی است، زیرا گاهی خاموشی دقیقا زمانی رخ می دهد که اوج شلوغی بازار است.

وی ادامه داد: بازار کرمانشاه به اندازه کافی طی چند وقت اخیر از بیماری کرونا آسیب دیده و اکنون دیگر کششی برای بازار باقی نمانده که به دلیل قطعی برق دوباره رونق نداشته باشد.

رییس اتحادیه پوشاک کرمانشاه معضل دیگر قطع برق در بازار کرمانشاه را ناامنی و افزایش سرقت دانست و عنوان کرد: زمانی که همه جا تاریک است، سرقت اجناس مغازه ها بسیار بیشتر می شود، به علاوه گاهی خاموشی تا ساعت 22 شب طول می کشد و مغازه داران در این ساعت در معرض خطر سرقت های خشن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق بازار کرمانشاه را ساعت 13 تا 15 قطع کنند

برق بازار کرمانشاه را ساعت 13 تا 15 قطع کنند