مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:502021-05-26سياسي

همکاری دانشگاه تهران با سازمان اکو برای پیشگیری از اعتیاد


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از همکاری سازمان بین المللی اکو با این دانشگاه در حوزه پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفـت: تلاش در حوزه ارتقاء سلامت آحاد جامعه از مسئولیت های اجتماعی دانشگاه تهران است.

- معاون دانشجویی دانشگاه تهران از همکاری سازمان بین المللی اکو با این دانشگاه در حوزه پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفـت: تلاش در حوزه ارتقاء سلامت آحاد جامعه از مسئولیت های اجتماعی دانشگاه تهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید حبیبا در افتتاحیه دومین دوره آموزشی تربیت کادر متخصص پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی اکو ضمن بیان این مطلب گفت: متخصصان آموزش دیده در حوزه پیشگیری، قلب اجرایی چنین رویکردی هستند، از این رو دانشگاه تهران از میزبانی برگزاری چنین رویدادی استقبال کرد، چون تلاش در حوزه ارتقا سلامت آحاد جامعه از جمله مسئولیت های اجتماعی دانشگاه تهران است.

وی افزود: به همین دلیل طی چند سال گذشته دانشگاه تهران به عنوان بزرگترین نهاد آموزش عالی در ایران تلاش کرده افزون بر وظایف ذاتی خود در حوزه آموزش عالی، نقطه اتکایی در کنار نهادهای مسئول همچون ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز باشد و به توسعه و اجرای برنامه های آموزشی در حوزه پیشگیری از اعتیاد بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه تهران با سازمان اکو برای پیشگیری از اعتیاد

همکاری دانشگاه تهران با سازمان اکو برای پیشگیری از اعتیاد