مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-26حوادث

کلاهبرداری های سریالی با تیغ جراحی در مشهد


با دستگیری اعضای سابقه دار باند کلاهبرداری های سریالی در مشهد، مرکز زیرزمینی جعل حرفه ای اسناد و مدارک با تیغ جراحی و دستگاه های پیشرفته لو رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای پرونده کلاهبرداری های گسترده، از دی سال 98 هنگامی در دستور کار نیرو های کارآزموده پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که خریدار یک دستگاه خودروی وراکروز پس از مراجعه به مرکز تعویض پلاک متوجه شد مشخصات درج شده در وکالت نامه خرید جعلی است و خودروی فرد دیگری به وی فروخته شده است.

گزارش ها حاکی است: به دنبال اعلام شکایت خریدار، پرونده ای در این باره تشکیل و مشخص شد که پلاک های نصب شده روی خودروی وراکروز سرقتی است، این درحالی بود که فروشنده پس از استعلام از پلیس +10 برای نداشتن خلافی، 635 میلیون تومان به حساب بانکی فروشنده واریز کرده بود.

با توجه به اهمیت موضوع، این پرونده با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ جواد شفیع زاده (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) به کارآگاهان اداره عملیات ویژه سپرده و بدین ترتیب تحقیقات گسترده برای شناسایی و دستگیری عاملان این کلاهبرداری زیرکانه آغاز شد.

در اولین مرحله از اقدامات پلیسی، ابتدا جلسه ای کارشناسی با استفاده از راهنمایی های رییس پلیس آگاهی برگزار شد و همه ابعاد و جوانب این پرونده زیر ذره بین کارشناسی جرم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری های سریالی با تیغ جراحی در مشهد

کلاهبرداری های سریالی با تیغ جراحی در مشهد