مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 07:402021-05-26سياسي

فشار مالیاتی بر تولیدکننده منجر به خروج سرمایه از ایران می شود


در یک سال گذشته فشارها بر روی اخذ مالیات متمرکز شده اما باید بدانیم که فشار بر سرمایه گذاران داخلی باعث می شود تا آنها سرمایه خود را به ترکیه و ترکمنستان ببرند که از آنها مالیاتی دریافت نمی شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 5 خرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه و در مخالفت با آن اظهار داشت: 42 سال از پیروزی انقلاب می گذرد؛ چه اقدامی در خصوص بانک بدون ربا و بانکداری اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: اگر در زمینه اخذ مالیات از کشورهای کاپیتالیستی الگوبرداری می کنیم باید بدانیم سود تسهیلات تولید در این گونه کشورها نیم درصد است.

  نماینده رباط کریم در مجلس تصریح کرد: متاسفانه ما از مولدین و تولیدکنندگان حدود 30 درصد سود تسهیلات دریافت می کنیم.

  نوروزی اظهار داشت: چرا در زمینه برطرف کردن مشکلات بخش کشاورزی اقدامی صورت نمی گیرد؛ چرا در زمینه موضوعاتی مانند اقتصاد مقاومتی، فعال سازی کلیه امکانات و منابع مالی، محور قرار دادن رشد بهره وری در اقتصاد، سهم بری عادلانه عوامل در زنجیره تولید، حمایت همه جانبه از صادرات کالاها و ارزش افزوده، تسهیل مقررات و گسترش مشوق های لازم و افزایش صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار مالیاتی بر تولیدکننده منجر به خروج سرمایه از ایران می شود

فشار مالیاتی بر تولیدکننده منجر به خروج سرمایه از ایران می شود