مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 07:452021-05-26بين الملل

حضور هیات فرانسوی درمناطق اداره خودمختار کردها در سوریه


یک هیات فرانسوی از کانتون کردها در شمال شرق سوریه بازدید و با مسئولان کرد دیدار کرد.

- حضور هیات فرانسوی درمناطق "اداره خودمختار کردها" در سوریه یک هیات فرانسوی از کانتون کردها در شمال شرق سوریه بازدید و با مسئولان کرد دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، هدف از حضور این هیات فرانسوی بررسی پاره ای از مسائل از جمله روند سیاسی سوریه و وضعیت اقتصادی و لزوم هماهنگی میان کانتون خودمختار کردها و جامعه بین الملل به منظور برقراری صلح و ثبات در منطقه عنوان شد.

روژان حسین، مسئول رسانه ای بخش روابط خارجه در کانتون کردها اعلام کرد که یک هیات فرانسوی متشکل از جرمی شوماتییه، رییس موسسه دانیل میتران ، مسئول پیگیری امور خاورمیانه در شورای شهر پاریس و ورونیکا دی کروفی ، رییس سازمان URD و فیلیپ دی کالیمارد و کورین بوسر ، دو مسئول اداری در موسسه دانیل میتران صبح روز سه شنبه از مقر روابط خارجه بازدید کردند.

دو طرف درمورد پاره ای از مسائل و در رأس آنها بحران سوریه و مشارکت اداره خودمختار در روند سیاسی و اجرای قطعنامه 2254 و پیامدهای بسته بودن گذرگاه تل کوچر بر مناطق شمال و شرق سوریه گفتگو کردند.

حسین در مصاحبه با العربی الجدید گفت که دو طرف بر لزوم این امر تاکید کردند که باید جامعه بین الملل به مسئولیت های خود عمل کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هیات فرانسوی درمناطق اداره خودمختار کردها در سوریه

حضور هیات فرانسوی درمناطق اداره خودمختار کردها در سوریه