مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-26سياسي

4 شعبه ویژه در شهریار جرائم انتخاباتی را بررسی می کنند


دادستان شهریاربا اشاره به برنامه ریزی راهبردی برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی، گفت: مبارزه با خرید و فروش رأی به معنی حمایت و صیانت از آراء مردم است و 4 شعبه ویژه بررسی جرائم انتخاباتی در شهرستان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار پیش از ظهر امروز در نشست ویدئو کنفرانسی هم اندیشی اعضای شورای تأمین و داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی اظهار کرد: در خصوص تخلفات و جرائم انتخاباتی قانون صریح، شفاف و روشن است و قانون گذار مصادیق بسیاری را به عنوان تخلف و جرم پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی دستگاه های اجرایی، انتظامی و قضایی بر پیشگیری از جرم گفت: آگاهی از قوانین موضوعه در پیشبرد اهداف از جمله پیشگیری از جرم موثر است و داوطلبان انتخابات شوراها می توانند با مراجعه به قانون رفتار و اعمال محرمانه و مصادیق تعقیب قضایی را مشاهده کنند.

دادستان شهریار با اشاره به موضوع خرید و فروش آرا در انتخابات بیان کرد: خرید و فروش علاوه بر جرم بودن از نظر شرعی و اخلاقی نیز مذموم است و شخص با خرید رای باعث پایمال شدن حق دیگران و کسب ناحق مسؤولیت خواهد شد.

عسگری پور با اشاره به برنامه ریزی منسجم و راهبردی دادستانی شهریار برای پیشگیری از این جرائم، گفت: مبارزه با خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شعبه ویژه در شهریار جرائم انتخاباتی را بررسی می کنند

4 شعبه ویژه در شهریار جرائم انتخاباتی را بررسی می کنند