مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-26بين الملل

درخواست واشنگتن از تل آویو برای واگذاری اختیارات بیشتر به تشکیلات خودگردان


پس از جنگ غزه و تل آویو و به وحشت افتادن ساکنان فلسطین اشغالی از حملات راکتی گسترده مقاومت، منابع صهیونیستی گزارش دادند که وزیرامور خارجه آمریکا از مقامات تل آویو خواسته که اختیارات و امتیازات بیشتری به تشکیلات خودگردان داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از اعلام ورود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی، شبکه عبری کان گزارش داد که او پیشنهادی درباره پررنگ کردن نقش تشکیلات خودگردان به مقامات تل آویو ارائه کرده است.

روزنامه قطری العربی الجدید ، امروز (چهارشنبه)، به نقل از کان گزارش داد که وزیر خارجه آمریکا به مقامات تل آویو پیشنهاد کرده است که اجازه بدهند بسته ای از کمک های اقتصادی به تشکیلات خودگردان فلسطین تعلق گیرد.

طبق این گزارش، این بسته اقتصادی شامل توسعه و تعمیق همکاری های امنیتی تشکیلات خودگردان با تل آویو خواهد بود.

کان در ادامه همچنین گزارش داد که بلینکن در جریان سفر دیروز خود به تل آویو، از مقامات این رژیم خواسته است که وظیفه انتقال کمک های قطر به نوار غزه را تشکیلات خودگردان برعهده بگیرد که مطابق با این گزارش، بنی گانتز وزیر جنگ و گابی اشکنازی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با این پیشنهاد موافقت کرده اند؛ اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هنوز پاسخی به این درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست واشنگتن از تل آویو برای واگذاری اختیارات بیشتر به تشکیلات خودگردان

درخواست واشنگتن از تل آویو برای واگذاری اختیارات بیشتر به تشکیلات خودگردان