مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-26سياسي

انتخابات در قم در 800 نقطه برگزار می شود


فرماندار قم از برگزاری انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه در 800 نقطه از استان خبر داد و خواستار تدبیر لازم برای عدم قطعی برق در روز اخذ رأی و روزهای قبل و بعد از آن شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تشخیص داده شد، بویژه آن که اتومبیل فعلی نیز مشکلاتی داشت و در همین هفته اخیر نیز با مسائلی رو به رو بود.

حیدری همچنین به نقش مهم رسانه ها در موضوع مبارزه با کرونا اشاره و تصریح کرد: آمار فعلی واکسیناسیون در استان، نشان از استقبال نه چندان مطلوب سالمندان و گروه های سنّی فراخوان شده از تزریق واکسن کروناست و از این رو لازم است تا تبلیغات بیشتر توسط رسانه ها و اقناع سازی عمومی برای واکسیناسیون همچنان در دستور کار باشد.

فرماندار قم اضافه کرد: رسانه ها و بویژه رسانه ملی باید نقش دیگری نیز در این موضوع ایفا کنند که آن نقش همانا جلوگیری از عادی انگاری کروناست.

وی در ادامه به موضوع انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه پرداخت و یادآور شد: این انتخابات در 800 نقطه از استان برگزار خواهد شد.

حیدری در عین حال با اشاره به قطع برق در روزهای اخیر خواستار برنامه ریزی جدی و تدبیر لازم برای عدم قطع برق در روزهای 27، 28 و 29 خرداد شد و اذعان کرد: مدیریت لازم برای این امر باید از هم اکنون در دستور کار باشد، چراکه اگر کار حتی یک شعبه اخذ رأی نیز در استان انجام نشود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در قم در 800 نقطه برگزار می شود

انتخابات در قم در 800 نقطه برگزار می شود