مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:102021-05-26سياسي

اعلام نتایج رقابت های بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر رییس جمهور


در بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری 358 نفر از دانش آموزان و معلمان سراسر کشور به عنوان رتبه های برگزیده فراخوان انتخاب شدند.

- ، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی، اظهار کرد: پرسش ریاست جمهوری در اولین روز مهرماه طرح، و دانش آموزان و معلمان در 20 رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان ها ارائه کردند.

وی ادامه داد: در این فراخوان آثار دانش آموزان برگزیده مرحله منطقه و شهرستان به دبیرخانه های استانی ارسال و پس از ارزیابی در این مرحله، برترین ها به دبیرخانه کشوری تحویل شدند.

همکاران فرهنگی نیز آثار خود را به صورت مستقیم به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال کردند.

کاظمی از پایان داوری آثار مرحله کشوری این فراخوان خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری تحصیلی از بین تعداد شرکت کننده در مرحله آموزشگاه، پس از برگزاری مراحل ارزیابی منطقه ای و استانی، حدود 5 هزار اثر منتخب دانش آموزی از استان ها به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات 332 نفر از دانش آموزان و معلمان به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب و در مرحله کشوری به دلیل شرایط خاص کشور در قالب یک کنگره ملی مجازی از آن ها تجلیل می شود، همچنین از 271 معلم هنرمند که در این رقابت ها شایسته تقدیر شناخته شده اند نیز از سوی ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج رقابت های بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر رییس جمهور

اعلام نتایج رقابت های بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر رییس جمهور