مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:202021-05-26پزشكي

کتاب رتبه بندی های دانشگاهی در نظام آموزش عالی سلامت منتشر شد


کتاب رتبه بندی های دانشگاهی و مسئولیت اجتماعی در نظام آموزش عالی سلامت با رویکرد بررسی جامع نظام های رتبه بندی دانشگاهی در سطح بین اللملی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی منتشر شد.

- ، توجه به کارکردهای مهم دانشگاه در قرن بیست و یکم و گذار دانشگاهها از دانشگاه نسل دوم به دانشگاه نسل سوم و اهمیت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به خصوص دانشگاههای علوم پزشکی از نکات مهم و کلیدی در رتبه بندی دانشگاهها محسوب می شود.

کتاب رتبه بندی های دانشگاهی و مسوولیت اجتماعی در نظام آموزش عالی سلامت با رویکرد بررسی جامع نظام های رتبه بندی دانشگاهی در سطح بین اللملی و توجه هر کدام از این نظام ها به مقوله ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاهها توسط انتشارات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با همت دکتر بهرام عین اللهی، دکتر محمد مهدی صدوقی، دکتر سلیمان احمدی و دکتر علی نمکی به زیور طبع آراسته شد.

بررسی 26 نظام رتبه بندی دانشگاهی در سطح بین اللملی ، تعریف مسئولیت اجتماعی در نظام سلامت و ارایه مدلی جهت رتبه بندی دانشگاههای علوم پزشکی با رویکرد توجه به ایفای نقش مسوولیت اجتماعی از اهم مطالب این کتاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب رتبه بندی های دانشگاهی در نظام آموزش عالی سلامت منتشر شد

کتاب رتبه بندی های دانشگاهی در نظام آموزش عالی سلامت منتشر شد