مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-26سياسي

ضبط و منتشر کننده مکالمه صوتی خصوصی در ورامین بازداشت شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین از دستگیری فردی که اقدام به ضبط و انتشار مکالمه خصوصی در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

- ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین از دستگیری فردی که اقدام به ضبط و انتشار مکالمه خصوصی در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

علیرضا شمس صبح چهارشنبه 5 خردادماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح دیروز فردی که با برنامه ریزی قبلی، اقدام به ضبط مکالمه تلفنی خصوصی و انتشار گسترده آن در فضای عمومی و مجازی کرده بود، دستگیر و بازداشت شد.

وی با تأکید بر حفظ حقوق قانونی تمامی افرادی که در این فایل صوتی نام آنها برده شده است، تصریح کرد: بر اساس اصل 25 قانون اساسی، مکالمات تلفنی افراد، حریم خصوصی آنان تلقی شده و افشا، انتشار و در دسترس قرار دادن آن به موجب مواد 744و 745 قانون جرایم رایانه ای، جرم تلقی شده و مستوجب مجازات و ضمانت اجرای قانونی قرار گرفته است و با قاطعیت تمام با مرتکبین و ناقضین قانون در سطح جامعه برخورد می شود.

شمس ضمن تشکر از فعالان عرصه رسانه گفت: با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات و تبلیغات داوطلبین ، متاسفانه دیده می شود که افرادی با اهدافی مشخص و انتخاباتی و بعضا به صورت نیابتی، با اتهام زنی و سوء استفاده از افکار و احساسات عمومی و تحریف مسائل اجتماعی، اقدام به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط و منتشر کننده مکالمه صوتی خصوصی در ورامین بازداشت شد

ضبط و منتشر کننده مکالمه صوتی خصوصی در ورامین بازداشت شد