مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-26اقتصادي

افتتاح چهاردهمیین نمایشگاه طلای اصفهان


چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته پیش از ظهر امروز در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان افتتاح شد.

- ایسنا/اصفهان چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته پیش از ظهر امروز در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان افتتاح شد.

این دوره از نمایشگاه که با حضور جمعی از مقامات استان و کشور امروز (چهارشنبه -5 خرداد ماه) افتتاح شد، اولین دوره از نمایشگاه های برپایی در سال 1400 است که از 5 تا 8 خرداد ماه برپا خواهد بود و 70 شرکت و موسسه در شش هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و 3500 مترمربع فضای مفید در چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، یزد، فارس و خوزستان و نمایندگی های خارجی از کشورهای عراق و ترکیه مشارکت داشته اند.

حوزه فعالیت مشارکت کنندگان مربوط به تولیدکنندگان ماشین آلات ساخت طلا و جواهر، گالری های معتبر و مطرح حوزه طلا و جواهرات، تولیدکنندگان طلا، انجمن ها و اتحادیه ها، تولیدکنندگان و ارائه کنندگان خدمات امنیتی و حفاظتی در حوزه طلا، فروشندگان سنگ های زینتی و فعالان حوزه حمل و نقل طلا و جواهرات است، همچنین برندهای مطرحی همچون ماشین سازی صالحی، ماشین سازی طالبی، ماشین سازی امین جواهری، ماشین سازی کلانتری، گالری هومن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چهاردهمیین نمایشگاه طلای اصفهان

افتتاح چهاردهمیین نمایشگاه طلای اصفهان