مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-26سياسي

پیگیری اقامه دوباره نماز جمعه در قم


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با سختگیرانه دانستن مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره اقامه دوباره نمازهای جمعه خواستار پیگیری روند بازگشایی شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) در اقامه دوباره نمازهای جمعه در قم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیامک محبی در نشست امروز درباره شرایط اقامه دوباره نمازهای جمعه سختگیرانه است و رعایت آن در قم و برخی استان های دیگر عملا امکان پذیر نیست.

رییس مرکز بهداشت استان قم همچنین اظهار کرد: به نظر می رسد روال به کار گرفته شده در ماه های قبل برای بازگشایی شبستان امام خمینی (ره) آستان مقدس حضرت کریمه اهل بیت (س) می تواند در اقامه دوباره نمازهای جمعه در مصلای قدس قم به کار آید.

محبی ادامه داد: از این رو باید شرایط تهویه مناسب و همچنین فضاسازی مطلوب برای رعایت فاصله گذاری ها و دیگر شیوه نامه های بهداشتی در مصلای قم مورد توجه قرار گیرد تا پس از اخذ مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا بتوان دوباره شاهد اقامه نمازهای جمعه در استان بود.

همچنین رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم نیز در این باره بیان داشت: امکان برگزاری نماز جمعه بر اساس برگزاری در فضای باز، با حداکثر حضور 100 نفر به مدت 40 دقیقه و البته فضاسازی 4 مترمربعی برای هر نفر بویژه با توجه به فصل گرما و همچنین استقبال مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اقامه دوباره نماز جمعه در قم

پیگیری اقامه دوباره نماز جمعه در قم