مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-26سياسي

17 پروژه مشترک علمی ایران و اتریش بررسی شد


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: در سومین نشست کارگروه های همکاری آکادمیک ایران و اتریش 17 پروژه علمی مشترک ارزیابی شد.

- ، به نقل از وزارت علوم، سومین نشست کارگروه همکاری های آکادمیک، تحقیقات و آموزش عالی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و فدرال اتریش با حضور حسین سالارآملی رییس مرکز همکاری های بین المللی وزارت علوم و همتای اتریشی وی باربارا ویتگروبر، مدیرکل تحقیقات علمی و روابط بین المللی وزارت آموزش، علوم و تحقیقات فدرال اتریش، به عنوان رؤسای دو هیئت ایرانی و اتریشی، رییس و نمایندگان دانشگاه خوارزمی به عنوان مرجع ملی همکاری های علمی و تعاملات بین المللی با فدرال اتریش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعدادی از مشاوران و متخصصان نهادهای ذیربط و تنی چند از محققان دانشگاه ها و پژوهشگاه های دو کشور برگزار شد.

دکتر سالار آملی در این نشست گفت: سیاست گذاری و برنامه ریزی های کلان بر اساس نقشه راه همکاری های دو کشور، متناسب با راهبردهای توسعه علوم و پژوهش در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و ادامه همکاری های پژوهشی با کشور اتریش به شیوه ای پویا و آینده نگر تبیین می شود.

وی افزود: با حضور آقای دکتر کالیچه، مدیرکل اجرایی آژانس بین المللی آموزش و بین المللی سازی فدرال اتریش (OeAD) در این نشست؛ 17 پروژه پژوهشی مشترک که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 پروژه مشترک علمی ایران و اتریش بررسی شد

17 پروژه مشترک علمی ایران و اتریش بررسی شد