مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-26فرهنگي

رونمایی از نسخه ترمیم شده «آنسوی آتش» در جشنواره جهانی فجر


رونمایی از نسخه ترمیم شده آنسوی آتش در جشنواره جهانی فجر آغاز رسمی جشنواره جهانی فیلم فجر با رونمایی از نسخه ترمیم شده آنسوی آتش کیانوش عیاری و خبرهایی از کارگاه های مجازی روز اول و اتمام بلیت های سه فیلم از جمله خبرهای این رویداد است.

مراسم شروع رسمی سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با رونمایی از نسخه ترمیم شده فیلم سینمایی آن سوی آتش ساخته کیانوش عیاری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری سی وهشتمین جشنواره جهانی فجر، این برنامه عصر امروز چهارشنبه 5 خردادماه ساعت 19 همزمان با رونمایی از نسخه ترمیم شده فیلم سینمایی آن سوی آتش در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.

سی وهشمین جشنواره جهانی فیلم فجر که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از امروز آغاز به کار کرده است، به گفته محمدمهدی عسگرپور دبیر این رویداد، آیین افتتاحیه و اختتامیه به شکل سنتی نخواهد داشت، اما نمایش نسخه ترمیم شده فیلم سینمایی آن سوی آتش ساخته کیانوش عیاری در نخستین روز جشنواره، فرصتی برای افتتاح رسمی این رویداد با حضور سینماگران، اصحاب رسانه و سینمادوستان فراهم خواهد آورد.

در این مراسم علاوه بر محمدمهدی عسگرپور، کیانوش عیاری کارگردان آن سوی آتش ، جمعی از اهالی سینما و مدیران جشنواره جهانی فیلم فجر نیز حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نسخه ترمیم شده «آنسوی آتش» در جشنواره جهانی فجر

رونمایی از نسخه ترمیم شده «آنسوی آتش» در جشنواره جهانی فجر