مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-26اقتصادي

برنامه خاموشی ها به صنایع اصفهان اعلام نشده است


عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: برنامه خاموشی ها علی رغم پیگیری های مختلف به صنایع استان اصفهان اعلام نشده است و ازاین رو صنایع دچار مشکلات جدی هستند.

- اظهار داشت: قطعی برق در واحدهای صنعتی اصفهان که بیشتر واحدهای آن در زمینه صنعت و تولیدی هستند، مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه پیگیری های زیادی برای دریافت برنامه زمان بندی قطع برق در شهرک های صنعتی اصفهان صورت گرفته است، ابراز داشت: این در حالی است که پاسخ مکتوبی در این زمینه دریافت نکرده ایم.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان با بیان این که جریان برق حکم حیات و تنفس یک واحد صنعتی را دارد، گفت: هر زمان که برق واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی اصفهان بدون هماهنگی قبلی قطع می شود، بسیاری از شرکت های فعال در تولید مواد غذایی و همچنین واحدهای تولیدکننده مواد پلاستیکی، پلیمری و لاستیکی دچار مشکل می شوند و مواد اولیه مصرفی آنها در خط تولید از بین می رود.

قطع ناگهانی برق مواد اولیه را از بین می برد وی ادامه داد: باید توجه داشت که واحدهای صنعتی گاهی اوقات با مشقت بسیاری مواد اولیه مورد نیاز خود را تأمین می کنند تا چراغ کارخانه خود را روشن نگه دارند و از این رو، قطع برق به یکباره مواد اولیه در خط تولید را از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه خاموشی ها به صنایع اصفهان اعلام نشده است

برنامه خاموشی ها به صنایع اصفهان اعلام نشده است