مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-26سياسي

تقدیر از ایرانسل برای توسعه زیرساخت ارتباطی استان های خراسان


مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با ارسال سه لوح سپاس جداگانه از مدیرعامل ایرانسل برای اهتمام به توسعه زیرساخت های ارتباطی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی ، که با حضور فعال، پویا و توانمند خود برای خدمتگزاری به مردم شریف خراسان رضوی و برآورده ساختن انتظاراتشان همت گماشته اید، تقدیر و تشکر نموده، سلامت و بهروزی شما و همکاران محترمتان را در سایه الطاف خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و زعامت رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) خواهانم.

همچنین مهندس سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، در لوح سپاس ارسالی خود، از تلاش ها و سخت کوشی ارزنده مدیرعامل و تمام مدیران و کارکنان ایرانسل تشکر کرده و از اقدامات ایرانسل برای توسعه زیرساخت های ارتباطی و گسترش دسترسی مناطق روستایی به اینترنت پرسرعت و سرویس های نوین ارتباطی قدردانی شده است.

مهندس مصطفی بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز دسترسی به ارتباطات را از نیازهای ضروری جامعه برشمرده و توسعه ارتباطات به ویژه در مناطق محروم را از زیباترین خدمات دانسته و از خدمات ارزنده مدیرعامل و کارکنان ایرانسل برای توسعه ارتباطات روستایی در سطح استان، تقدیر و سپاسگزاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از ایرانسل برای توسعه زیرساخت ارتباطی استان های خراسان

تقدیر از ایرانسل برای توسعه زیرساخت ارتباطی استان های خراسان