مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 10:402021-05-26اقتصادي

نظارت بر عرضه مرغ در فارس تشدید شده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد که با هدف ارتقا کیفیت تولید و بهبود عرضه مرغ در بازار، نظارت در این بخش تشدید شده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد که با هدف ارتقا کیفیت تولید و بهبود عرضه مرغ در بازار، نظارت در این بخش تشدید شده است.

حمیدرضا ایزدی در جلسه ساماندهی، رصد و پایش مرغ که در محل کشتارگاه صنعتی دام و طیور شیراز برگزار شد، گفت: بیشترین تخلف های پایش شده در این بخش مربوط به عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان صمت فارس، ایزدی با بیان اینکه حجم ریالی تخلفات در پرونده های تشکیل شده به بیش از 152 میلیارد ریال می رسد، گفت: با انجام نظارت دائم، در تلاش هستیم تا محصولی با کیفیت، سالم، بهداشتی و با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

ایزدی با تکرار اینکه بازرسان سازمان صمت فارس، نظارت ها را تشدید کرده اند، گفت: حدود 100 اکیپ بازرسی برای کمک به ایجاد و حفظ آرامش در بازار مرغ، مسائل را پایش می کنند.

رییس سازمان صمت فارس تشکیل بیش از 400 پرونده مربوط به واحدهای خرده فروشی و عرضه مرغ گرم طی 2 ماه گذشته را شاهدی بر ادعای تشدید نظارت ها دانست.

ایزدی ساماندهی عاملین کشتار را از ضروریات اصلی دانست و گفت: برای نظارت هر چه بهتر بر بازار باید مولفه هایی نظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر عرضه مرغ در فارس تشدید شده است

نظارت بر عرضه مرغ در فارس تشدید شده است