مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 11:102021-05-26سياسي

3 گزینه تلویزیون برای اجرای مناظرات تلویزیونی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو کمتر از 25 روز به انتخابات 1400 مانده است، رسانه ملّی تدارک ویژه ای برای مناظره انتخاباتی نامزد ها در نظر گرفته است چرا که بالاترین آمار مخاطبان در برنامه های انتخاباتی مربوط به مناظره ها است که به لحاظ میزان بیننده .

- امشب در حالی تلویزیون تکلیف زمان پخش مناظره ها و گفتگو های نامزد ها را روشن می کند که همه منتظرند ببینند چه کسی بر صندلی اجرای مناظره ها تکیه خواهد زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو کمتر از 25 روز به انتخابات 1400 مانده است، رسانه ملّی تدارک ویژه ای برای مناظره انتخاباتی نامزد ها در نظر گرفته است چرا که بالاترین آمار مخاطبان در برنامه های انتخاباتی مربوط به مناظره ها است که به لحاظ میزان بیننده همواره فاصله ای معنادار با پربیننده ترین برنامه های تلویزیون در زمان خود داشته اند.

چند روزی است که استودیو های سیما برای تولید برنامه های انتخاباتی آماده شده اند، از جمله برنامه های مهم انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری 6 برنامه است که با عناوین مناظره در استودیوی شماره 11، گفتگو با جوانان در استودیوی شماره 12، گفتگو با دوربین در استودیوی شماره 13، گفت وگوی اقتصادی در استودیوی شماره 14، برنامه ایران 1400 در استودیوی سالن همایش ها و برنامه گفتگو با ایرانیان خارج از کشور در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 گزینه تلویزیون برای اجرای مناظرات تلویزیونی

3 گزینه تلویزیون برای اجرای مناظرات تلویزیونی