مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 11:352021-05-26دانش

نتایج مسابقات ورزشی دانسجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای تقویت روحیه و افزایش مشارکت دانشجویان در پرداختن به فعالیت های ورزشی و به دنبال شیوع ویروس کرونا، - نتایج مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای تقویت روحیه و افزایش مشارکت دانشجویان در پرداختن به فعالیت های ورزشی و به دنبال شیوع ویروس کرونا، مسابقات ورزشی به مناسبت ماه مبارک رمضان بین دانشجویان دختر (در رشته ورزشی دراز و نشست 30 ثانیه و اسکات دیواری) و پسر (در رشته ورزشی شنا سوئدی 30 ثانیه و دراز و نشست30 ثانیه) از 13 تا 18 اردیبهشت به صورت مجازی با حضور بیش از 150 دانشجو برگزار شد.

اکنون، نتایج این دوره از مسابقات اعلام شده و بر اساس آن در رشته ورزشی شنا، محمد ثعلبی، سینا درخشان، ولید عیدانی به ترتیب موفق به کسب جایگاه اول تا سوم شدند.

دانیال طرف فرد، پوریا نفری، مهدی تقدی زاده نیز در رشته دراز و نشست پسران به ترتیب جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته دراز نشست دختران نیز نگین داوودی، مریم باقری، مژگان کریمی و در رشته اسکات دختران، رضوان سمندی، نگین کرد، مژگان کریمی به ترتیب، موفق به کسب جایگاه اول تا سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مسابقات ورزشی دانسجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام شد

نتایج مسابقات ورزشی دانسجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام شد