مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 11:402021-05-26سياسي

دیدار با خانواده های شهدا از تأکیدات رهبری است


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از تأکیدات مقام معظم رهبری و امام راحل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدظله العالی تبدیل به الماس های درخشان شده اند، در همین راستا جناب آقای مهندس اوحدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران بنای برگزاری مراسم سوم خرداد امسال را با محوریت آزادگان و جانبازان و عملیات بیت المقدس بنا نهاده و از این عزیزان در مراسمی که به صورت وبینار در سراسر کشور برگزار گردید تجلیل کردند.

وی افزود: در برنامه دیگر که در سالن شهید با حضور رایزن های فرهنگی از همه کشورهای جهان برگزارشده بود در خصوص دیپلماسی ایثار مطالبی طرح که عمده تأکیدات بر این بود که میدان و دیپلماسی از هم جدا نبوده و باعث ارتقا جایگاه امروز ما در دنیا شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از تأکیدات مقام معظم رهبری و امام راحل دانست و گفت: در طرح دیدار با ایثارگران ضمن زیارت، مشکلات ایثارگران نیز برطرف خواهد شد.

پاکدل افزود: مراودات دو طرفه بین ایثارگران و بنیاد تأثیرات مثبتی در جهت قانون گزاری داشته است و نظرات ایثارگران همیشه در قانون گزاری در نظر گرفته شده است، دیدار با ایثارگران یک ارتباط دو سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با خانواده های شهدا از تأکیدات رهبری است

دیدار با خانواده های شهدا از تأکیدات رهبری است