مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 13:052021-05-26سياسي

گفتمان سازی صحیح باعث برگزاری انتخاباتی پرشور خواهد شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تلاش ویژه برای افزایش مشارکت در انتخابات، گفت: باید در محیطی سالم و معقول با گفتمان سازی صحیح در انتخابات شور ایجاد کنیم.

- ، حجت الاسلام حمید رفیعی ظهر چهار شنبه در همایش بصیرتی حماسه حضور که در تالار حافظ بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: نقش روحانیون در افزایش مشارکت مردم در انتخابات قابل تأمل است و در انتخابات سال جاری نیز روحانیون خراسان شمالی در این امر پیش قدم هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یکی از راهکارهای مؤثر در افزایش مشارکت مردم در انتخابات را امیدآفرینی دانست و گفت: باید این باور را داشته باشیم که مشکلات کشور با انسجام و همدلی بین مردم و مسئولین و مقاومت در برابر مشکلات، حل خواهد شد.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات برای کشور همانند شب قدر است که باید به آن توجه کنیم.

حجت الاسلام رفیعی بیان داشت: دشمنان ما بیش از گذشته کمر همت بسته و با اقتدار پوشالی خود در صدد آسیب به کشور هستند اما درخت پربار انقلاب از خون شهدا ثمر داده و ما نیز در آن ایفای نقش می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر پایداری انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مباحث فقهی، عرفانی، اصولی و مردمی است که باید در مقابل دشمنان از آن محافظت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان سازی صحیح باعث برگزاری انتخاباتی پرشور خواهد شد

گفتمان سازی صحیح باعث برگزاری انتخاباتی پرشور خواهد شد