مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 13:552021-05-26سياسي

قوانین بخش تعاون را اجرا می کنیم/قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در اولویت


رییسی کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در نشست مشترک با روسای اتاق های تعاون، بازرگانی و اصناف و جمع کثیری از فعالان اقتصادی، توسعه بخش تعاون را در گرو اجرای مقرراتی است که در این حوزه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از دارد و موجود است و این سند باید برای توسعه بخش تعاون اجرایی شود.

آیت الله رییسی تصریح کرد: در واگذاری ها باید از ظرفیت های بخش تعاون استفاده کرد وی گفت: ظرفیت تعاون در حوزه های تامین، تولید و توزیع کالا باید مد نظر قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه قانون مداری یکی از محورهای مهم است، خاطر نشان کرد: باید قانون بهبود فضای کسب و کار که اجرایی نشده، اجرا شود و ما این قوانین را اجرایی می کنیم.

آیت الله رییسی خطاب به فعالان اقتصادی گفت: این جلسه آغاز است و نه انجام؛ دیدگاه ها و نظرات شما در قبال مسائل اقتصادی برای هر دولتی موثر خواهد بود، چون شما میدان دار اقتصاد کشور هستید؛ باید سالی چند مرتبه با فعالان اقتصادی جلسه داشت و من این آمادگی را دارم در دولت خود این نشست ها را ادامه دهم.

رییسی گفت: با توجه به دغدغه مردم که مسائل اقتصادی است، روندی را برای این مسئله دنبال می کنیم یک شناخت مسئله، دو شناخت راه حل و راهکار،  سوم تعیین اولویت ها و چهارم در میدان عمل میدان داری کردن است؛ یعنی در اتاق جلسات ننشستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین بخش تعاون را اجرا می کنیم/قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در اولویت

قوانین بخش تعاون را اجرا می کنیم/قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در اولویت