مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 14:352021-05-26ورزشي

کناره گیری بهمن نصیری از رقابت های المپیک به نفع نازنین ملایی


بهمن نصیری به نفع نازنین ملایی از حضور در رقابت های المپیک کناره گیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پس از برگزاری مسابقات رویینگ انتخابی المپیک توکیو و مصاف بهمن نصیری با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، هند و ویتنام، این رویینگ سوار به همراه نازنین ملایی در رده دوم ایستاد و تیم ملی ایران یک سهمیه المپیک را کسب کرد.

بر همین اساس و با توجه به قوانین تعیین شده فدراسیون قایقرانی باید یک رویینگ سوار را از بین بهمن نصیری و نازنین مولایی به المپیک اعزام می کرد.

در همین راستا با وجود برگزاری جلسات متعدد کمیته فنی و نظرخواهی از مربیان و صاحب نظران، بررسی نتایج دو قهرمان در مسابقات قهرمانی آسیا در سال1399، کسب سهمیه المپیک 1400، رکوردهای تمرینی و حتی استانداردسازی رکوردهای کسب شده با حریفان در مسابقات فوق الذکر و رکوردهای جهانی و المپیک اختلاف قابل ملاحظه ای مشاهده نشد.

از همین رو بهمن نصیری قهرمان رویینگ تک نفره سنگین وزن آسیا با رفتاری جوانمردانه فرصت را در اختیار نازنین ملایی قرار داده و در این انتخاب بسیار دشوار یاری رسان فدراسیون شد.

بهمن نصیری در پیامی به روابط عمومی فدراسیون قایقرانی اعلام کرد: با توجه به قوانین پیچیده فدراسیون جهانی مبنی بر انتخاب یک نفر از بین من و خانم نازنین ملایی، با وجود شانس بالایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کناره گیری بهمن نصیری از رقابت های المپیک به نفع نازنین ملایی

کناره گیری بهمن نصیری از رقابت های المپیک به نفع نازنین ملایی