مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 14:502021-05-26اقتصادي

راه اندازی 250 واحد فروشگاهی روستا بازار در کشور تا پایان سال


رییس سازمان تعاون روستایی کشور با اشاره به راه اندازی 140 واحد فروشگاهی با نام روستا بازار در کشور گفت: تعاون روستایی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزان فروشگاهی با نام روستابازار در کشور راه اندازی کرده و تا پایان امسال این واحدها به 250 واحد می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، محمدعلی طهماسبی امروز در حاشیه بازدید از بخش های تعاون روستایی این شهرستان در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه توزیع مناسب محصولات کشاورزی یکی از مهم ترین اهداف تعاون روستایی در کشور است، اظهار کرد: در کشور و به خصوص روستاها محصولات مختلف و متنوع کشاورزی تولید می شود ولی متأسفانه برخی از این محصولات با مشکل عرضه مستقیم مواجه هستند.

وی با اشاره به راه اندازی 140 واحد فروشگاهی با نام روستا بازار در کشور گفت: تعاون روستایی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزان تاکنون 140 واحد فروشگاهی با نام روستابازار در کشور راه اندازی کرده و تا پایان امسال این واحدها به 250 واحد می رسد.

رییس سازمان تعاون روستایی کشور با تاکید بر لزوم توجه به تامین مایحتاج زندگی برای اعضای شرکت های تعاون روستایی بیان کرد: در حال حاضر و بر اساس آمار دو هزار و 700 فروشگاه تامین مایحتاج زندگی برای اعضای شرکت های تعاون روستایی در کل کشور وجود دارد که یک هزار و 700 واحد آن فعال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 250 واحد فروشگاهی روستا بازار در کشور تا پایان سال

راه اندازی 250 واحد فروشگاهی روستا بازار در کشور تا پایان سال