موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 15:552021-05-26بين الملل

ارتش صهیونیستی به پلیس آمریکا شیوه های سرکوب سیاهپوستان را آموزش می دهد


ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای پلیس آمریکا شیوه های سرکوب فلسطینی ها را جهت استفاده از آنها در مورد سیاه پوستان آموزش می دهد.

- ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای پلیس آمریکا شیوه های سرکوب فلسطینی ها را جهت استفاده از آنها در مورد سیاه پوستان آموزش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت مجله آمریکایی لفت وویس در گزارشی تاکید کرد: ارتش صهیونیستی با آموزش شیوه های سرکوب خود درمورد فلسطینی ها به نیروهای پلیس آمریکا، به شکلی موثر به افزایش خشونت این نیروها علیه سیاه پوستان و مهاجران این کشور کمک می کند.

در این گزارش آمده است: جنبش فلسطین آزاد در خاورمیانه و جنبش زندگی سیاه پوستان در آمریکا دو تصویر مقابل یکدیگر نیستند، هر کدام از آنها پویایی خاص خود را دارند که ریشه در تاریخ منحصربه فرد گروه های تحت ظلمی دارد که آنها را هدایت می کنند.

با این وجود کسی منکر این نکته نیست که این دو جنبش در بسیاری از مسایل مشترکاتی دارند، هر دو مبارزه ارتباط جدی با این واقعیت دارند که ارتش صهیونیستی حمایت گسترده ای از نهادهای پلیسی می کند که مردم را به شکل نامناسبی هدف قرار می دهند.

مجله لفت وویس در ادامه گزارش خود تاکید کرد، تاثیر ارتش صهیونیستی بر مراکز پلیس آمریکا به خوبی ثبت شده است، صدها تن از این نیروها از نقاط مختلف آمریکا به اراضی اشغالی سفر می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش صهیونیستی به پلیس آمریکا شیوه های سرکوب سیاهپوستان را آموزش می دهد

ارتش صهیونیستی به پلیس آمریکا شیوه های سرکوب سیاهپوستان را آموزش می دهد