مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 15:552021-05-26سياسي

حضور در آوردگاه انتخابات، امتداد حضور در جبهه ها است


فرمانده قرارگاه شمالشرق نیروی زمینی ارتش گفت: وظیفه ما در برابر امنیت و مسائل منطقه ای حضور در آوردگاه انتخابات است که در امتداد حضور در جبهه ها تلقی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ رضا آذریان در همایش سراسری گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور فرمانده لشکر77 ثامن الائمه و رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه شمالشرق نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: در عملیات بیت المقدس رزمندگان بسیار زیادی به شهادت رسیدند که ارتش به همگی آنان ادای احترام و افتخار می کند.

فرمانده قرارگاه شمالشرق نیروی زمینی ارتش افزود: عملیات بیت المقدس هم ازنظر وسعت و هم ازنظر زمان، منحصربه فرد بود و این عملیات حقیقتاً نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس به شمار می رود.

وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین تأکید کرد: مردم فلسطین با مقاومت و پیروزی اخیر خود در برابر رژیم صهیونیستی، راه رسیدن به قدس را که هدف همه رزمندگان اسلام از دیرباز تاکنون بوده هموار کردند.

آذریان بیان کرد: وظیفه ما نیز در برابر امنیت و مسائل منطقه ای حضور در آوردگاه انتخابات است که در امتداد حضور در جبهه ها است.

افزایش وحدت و امنیت ملی در پرتو انتخابات محقق شده است در ادامه رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه شمالشرق نزاجا هم با تأکید بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در آوردگاه انتخابات، امتداد حضور در جبهه ها است

حضور در آوردگاه انتخابات، امتداد حضور در جبهه ها است