مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 16:202021-05-26ورزشي

خانه شهیدان زین الدین و فخری زاده به موزه مبدل می شود


‎مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده خانه شهید فخری زاده از شهدای هسته ای نیز به عنوان خانه موزه از سوی سازمان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- ابوالقاسم مقیمی در نشست رسانه ای که در خانه موزه شهیدان زین الدین برگزار شد، از افتتاح این مجموعه با نظر خانواده شهیدان زین الدین و با همکاری شهرداری قم خبر داد و اظهار کرد: این محل به زودی با همکاری این خانواده شهید و با ردیف بودجه ای که از سوی شورای اسلامی شهر قم در نظر گرفته شده به تملک شهرداری می رسد.

‎مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون محفلی که متعلق به شهدا باشد و بتوان در آن برنامه های فرهنگی برگزار کرد در قم نداشتیم، تصریح کرد: این محل هم اکنون برای سلسله برنامه های فرهنگی هنری برای شهدا مورد بهره برداری قرار می گیرد.

‎مقیمی با بیان اینکه برای اجرای این طرح پنج میلیارد و 780 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: 580 میلیون تومان آن در زمینه تولید محتوا و تعمیرات ابنیه و 200 میلیون تومان نیز توسط منطقه هفت صرف محوطه سازی شده است ‎وی افزود: برای این طرح فرهنگی که در کوچه 28 خیابان شهدا واقع شده و در وسعتی به مساحت 240 مترمربع ساخته شده، پنج میلیارد تومان صرف هزینه تملک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه شهیدان زین الدین و فخری زاده به موزه مبدل می شود

خانه شهیدان زین الدین و فخری زاده به موزه مبدل می شود